.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی ۳ مرکز واکسیناسیون از سوی هلال احمر مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از راه اندازی ۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در جلسه ستاد کرونای هلال احمراستان، گفت: مقرر شد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در چند شهرستان با استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر استان راه اندازی شود که این مراکز در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل تجهیز شد.

او افزود: عملیات تزریق واکسن به شهروندان و گره‌های هدف زیر نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراکز انجام می‌شود.

فخاری گفت: جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شروع بحران کرونا با تمام ظرفیت خود به کمک متاثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته و تا کنون چندین طرح استانی را به مرحله اجرا درآورده است.

او تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح ناظران سلامت، هاتفان امید و آمران سلامت و ... را از جمله خدمات هلال احمر مازندران برشمرد.

فخاری افزود: جمعیت هلال احمراستان با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و بکارگیری توان داوطلبان و جوانان تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت:در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت همه سازمان‌ها و نهاد‌ها در طرح ملی مهارکرونا و همچنین با توجه به دستور رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص فوریت مداخله در فرایند قطع زنجیره ویروس کرونا، جمعیت هلال احمرمازندران با تشکیل قرارگاه عملیاتی تخصصی کرونا، تلاش مستمر و بی وقفه‌ای را در این راستا آغاز کرده است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.